.förvirring.

Ja det är faktiskt så att det råder total förvirring här. Jag har skolarbete så det står mig upp över öronen och det är riktigt jobbigt. Jag längtar så otroligt efter att få vara lite ledig... Jag känner att jag behöver det. Hela min kropp skriker det, framförallt huvudet då.
På tisdag ska min komplettering lämnas in och jag har inte börjat än. Det känns inte bra, men vad ska jag göra?? Jag kan inte gärna skriva i sömnen...

... och jag vet, det är jobbigt att läsa när det bara är klagomål, men det struntar jag då rakt i. Det här är min plats och här får jag skriva vad f-n jag vill.

S ringde mig igår och pratade en stund om nästa skolarbete, om vi skulle kunna ändra lite i vårt grupparbete och så där.... jag låter de göra som de vill, jag har fullt sjå med att hinna ikapp med det gamla nu. Jag har inte haft varken tid eller möjlighet att tänka framåt på nästa arbete. Och i ärlighetens namn, jag har ingen motivatuon alls att skriva ett nytt arbete eftersom det här första inte dög.... Jag har ingen som helst lust... Det är jättetråkigt, men sant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback