.hysteriskt.

Min dag har varit lång. Den började med en resa till bilhandlaren i Järna för att lämna in sommardäcken till Peggan, och för att få lite småskaer fixade. Stackars Peggy stod ute och frös såg jag.
Det tog dem en stund över en timme för att fixa det som fixas skulle. *suckar*
Vidare till IKEA. Riktigt lugnt och skönt där idag faktiskt. Kunde ju välja och vraka bland parkeringsplatserna i parkeringshuset. WOHO! Tog en ganska snabb vända ändå, trots att jag var ensam. Jag hade ju fler ärenden som skulle utföras under dagen.
Efter IKEA bar det iväg till Farsta Centrum, där jag skulle reafynda hade jag tänkt. Jo, eller hur??? Spenderade över en halvtimme för att leta efter en parkeringsplats. Det var helt hysteriskt! Bilar överallt. Inte ens en gata i närheten var tom. Närmaste parkering efter gatan var väll ca 2 km från centrum. Jag fick ge upp mitt reatänkande och åka vidare. Egentligen ville jag ju till stan, men valde Farsta för att jag hade bilen. Tog en snabb vända till Globen, men det blev en ny mascara och lite mat på Ica sen var jag för trött och för hungrig för något annat.
Väl här hemma har jag allt annat som väntar; tvättid och uppackning och allmän städning. *suckar igen*
Nu har jag gjort en del, N med..... men det finns en del kvar ännu.

Inte nog med det så ligger det dessutom 4 sommardäck till den nya bilen här. Var ska man göra av dem då? Nu står de i hallen, tar plats och är fula. Vi ska folk här på nyårsafton. Måste få ordning här. Men var ska jag göra av dem? Bakom soffan? *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback