.julen.

Nu är vi hemma igen. Det har varit en lång julhelg med mycket resande.
Hemligheten är nu avslöjad, vi har köpt en ny bil. Så resan har gått extra bra och har varit ganska rolig.
Först var vi i dalarna. Gött att komma hem, men fick inte alls träffa min lillebror så mycket som jag hade hoppats på, så jag var lite besviken och är nog fortfarande det...
Julafton i Otterbäcken. Lika mysigt som alltid, men ingen snö i år. Stor besvikelse!
Jag har fått en hel del fina julklappar. Mysbyxor, träningskläder, yogamatta och dvd, och en massa annat.
Är jätteglad för allt jag/vi fått... Jag tror att vi lyckades ganska så bra med de julklappar vi gav bort också.
Det är kul när man hittar något som passar eller så där.

Nu ska jag nog koka mig lite te, kanske packa upp lite mer grejer. Som vanligt hade ju både jag och Niklas med oss alldeles för mycket kläder.... Men det är bättre det än att ha med sig för lite tycker jag. Man vet heller aldrig riktigt vad som händer, om man ska iväg nått mer eller så. Det har vi ju varit så då var det bra att ha med lite extra kläder....

Te var det ja.... Tedax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback