.packa.

Vilken dag!
Jullunch på förskolan, 56 barn som skall serveras julbord och julmust samtidigt... Det är ett under att huvudet sitter kvar. I allafall öronen,  tänk dig själv att typ 10 barn samtidigt drar i ens kläder och säger saker som; jag vill ha en smörgås, jag vill a mer mat, julmust tack, jag vill ha kaviar på smörgåsen osv. Dessutom sitter en otroligt söt liten dam bredvid mig och berättar om tomten, hur han snart ska komma hem till henne.
Ja jösses, de är söta, men ibland även lite för mycket. Men jag lever och är glad, och det blir nya tag imorgon.

Jag tar just nu en paus från mitt packande, imorgon efter jobbet bär det av till dalarna. Det är jobbigt att packa, eller inte jobbigt, men tråkigt....
Väntar på att Niklas ska komma hem.... han är och fixar lite hemlisar...*S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback