.poseidon.

Ibland känns hela livet som poseidon. Det gör det nu.... Allt med skolan, allt som ska hända och göras inför julen och sådär.... Poseidon...

Har spenderat dagen med att följa med min älskade N och tittat på bilar.
Jag tycker iofs om den bilen vi har idag, och förstår inte riktigt på samma sätt som honom varför vi behöver en ny bil, men jag ska inte klaga.
N har för kvällen övergivit mig för en ölkväll med grabben T.

Jag har tillbringat kvällen i soffan med M, vi har käkat popcorn och kollat på film. Poseidon.
Blev ett par julklappar handlade idag också, inte så många som jag hoppats på, men ett par iallafall. Julkorten är iallafall skrivna och klara för postning, efter att frimärkena kommit på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback