.tänd ett ljus.

Julmusik är det bästa jag vet, och låten tänd ett ljus har sedan jag varit liten varit min favorit.
Men i år har jag ett problem, som blivit ett stort problem... Förra året gav jag bort mina julskivor för N hade fixat nya, men nu är de borta och enda stället där vi har julmusik är på hans dator, vilket i sin tur betyder att jag inte kan lyssna när jag vill.... Jag har knappt hört en jullåt på hemmaplan i år... Dte gör mig ledsen, jag har ingen julstämmning alls.... Ingen julgran blir det i år. Det är nog nästan värre. Jag brukar normalt stäla upp granen senast vid Lucia. Jag vill att den ska stå där vacker och grann så jag kan njuta av den, men förra året så tyckte inte N att den dög, så jag tänker inte sätta upp den i år.... Vilket också leder till mycket liten julkänsla.

Just nu sitter jag och väntar på att min käresta ska dricka upp sitt kaffe så vi kan åka till stan snart. Jag har ett par julklappar kvar... Han med... och vi tillsammans också.
Jag vill hitta en ny kjol att ha på julafton också.

Förresten, jag har en hemlighet.... den är spännande, men ingen får veta före julhelgen.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback