.walk the line.

And it burns, burns, burns.... the ring of fire.... the ring of fire....

Det blev en film ikväll med. Uppkrupen i soffan med min älskade och en god kopp te i handen så blev det walk the line. Bra film, bättre än jag förväntade mig....

Å när filmen var slut så knackade det på dörren, å vem var där om inte M med ett fat med nybakade pepparkakor. De var inte brända, de var jättegoda. Kanske jag skulle ta och baka lite pepparkakor i år med? Jag gjorde det förra året, men nu vet jag inte när jag ska hinna?! Det är så mycket med skolan just nu...

Idag har jag varit i stan och letat efter julklappar. Hittade klapp till lillebror iallafall.... Nu har jag N kvar. Svårast! Jag har letat och letat, men vet inte vad jag ska köpa. *tänker så det knakar*

Nä, snart dags att natta om man ska orka upp imorgon igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback