.djursholm.

Då var man hemma igen efter en halv vecka i Djursholm. Djursholm, mitt andra hem. Har lekt barnflicka i några dagar. Haft jättekul tillsammans med barnen igen och ibland kändes det som att tiden stått stilla i ett par år. Nu är familjen lämnad åt sitt öde ett tag då jag måste plugga... Borde plugga nu också, men det här kändes mer lockande.

Av nån anledning känner jag mig otroligt otaggad på skoljobb, men det börjar bli bättre. Imorgon ska jag ha en föreläsning och det ser jag faktiskt fram emot.

Snart ska jag klä mig och fixa till mig lite för att åka in till stan en sväng. Ska åka till V så att hon får fixa till luggen som jag inte blev helt nöjd med när jag klippte mig hos hennes kollega för nån vecka sedan. N ska också klippa sig idag.
Sommarlönen har kommit in på kontot nu. Skönt! Jag behöver lite nya kläder och framförallt nya skor. Men, jag köpte ett nytt busskort idag så det sved lite. 1600 kr. Det blir billigare i längden, men det är jobbigt att ta den smällen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback