.halsont.

Vad hände? Här sitter jag i soffan som ett stort frågetecken. Vad hände?
När jag sitter här som bäst och myser och funderar på hur och vad jag ska packa med mig till djursholm över helgen så får jag jätteont i halsen. Skolan börjar på måndag och jag kan inte bli sjuk nu! Det går bara inte. Det finns faktiskt inte ens med på världskartan. Så här sitter jag nu och undrar hur jag ska bli av med den hemska demonen som slagit bo i min hals. Kan en kopp eller kanske en kanna te hjälpa? Eller är det bara en önskan? För jag känner att demonen boat in sig ordentligt där och irriterar inte bara mina stämband utan irriterar hela mig.

Kanske kan det vara ett bra försök ändå med en eller ett par koppar te?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback