.baka.

Här sitter jag och finurlar på en inköpslista. Jag hade tänkt att jag skulle baka Rocky Road från Leilas jul idag.
Vi får väll se hur det går... haha. Men det är väl värt ett försök iallafall. Det ser gott ut på bilden, jag hoppas det blir lika gott... Måste skynda mig nu... Bye!image35

okej... det blir ingen rocky road.... tog en titt på ingredienserna och insåg att jag skulle bli pank om jag gjorde det så jag håller just nu på med en dubbelsats hallontryffel sitället. Hoppas det blir bra!

Kommentarer
Postat av: Kristina - Kix Inredningskoll

Det verkar vara många som fastnade för den i onsdags! Jag förstår det för den såg helt underbar ut!

Postat av: Mamma

Tänker också prova göra rocky road.Så du kan väl komma och provsmaka till jul...Kram mamsen

2007-12-11 @ 19:43:07
Postat av: Mamma

Blev hallontryffeln bra då? kram mamsen

2007-12-11 @ 19:44:37
Postat av: marie

är gärna med vid provsmakningen, haha! kram kram

2007-12-11 @ 20:13:01
URL: http://mkohler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback