.hårspray.

Som bekannt var jag ju till frissan i måndags, och när man är nyklippt behöver man alltid lite produkter. Och hårspray, det behöver man alltid. Min käre sambo skulle köpa det igår, eftersom det var jätteslut igår... men han glömde... Nu sitter jag här och har ingen hårspray i sikte.... Får väll klara mig utan idag, men jag kommer inte tvätta håret nu innan jobbet, det får bli ikväll när jag kommer hem.

image52
Jag måste ta tag i packningen idag också. Imorgon är det ju fredag och det bär iväg över julen. I år blir det en blixtvisit till dalarna för att sedan dra vidare till Otterbäcken. Det ska bli spännande att se om vi får plats. J ska dessutom få plats... Förra året köpte vi en ny bil lagom till jul.... Varför?? För att bilbananan vi köpt inte fick plats i bagaget! Hahaha. Nu får vi se hur dte blir i år, bilen är större, men jag tror att det kommer bli knökfullt ändå.

image53




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback