.jehovas vittnen.

Jag glömde berätta att jehovas vittnen stannade mig på väg till bussen igår... Haha. Det var två äldre kvinnor, de var ganska söta faktiskt, men jag är verkligen inte intresserad. Den ena av dem försökte ändå pracka på mig en massa broschyrer, men jag tackade vänligt men bestämt nej. Det är bättre att hon ger dem till nån som verkligen vill läsa dem, istället för till mig som kommer lägga dem i pappersinsamlingen så fort jag kommer hem...
Jag kommer ihåg från när jag var liten att jehovas vittnen då och då gick runt och knackade dörr, men jag har inte varit med om det på minst 15 år så jag blev lite förvånad faktiskt.

Idag ska jag nog bara vara hemma och mysa och njuta av att vara ledig. Kanske ska jag laga en lasagne till matlådor eller nått, vi får se vad jag känner för.
Planen för imorgon är att åka till stan och köpa julklappar...
Jag är inte en sån person som klarar av att vänta tills veckan innan jul med sånt.
image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback