.julgransbelysning.

Alla vet det, alla håller med mig. Julgransbelysning är ett helvete...
I mitt hem har vi plastgran av flera olika anledningar. Idag ville jag sätta upp granen och klä den.
Och jag vet att det är tidigt, men jag vill hinna njuta av granen innan vi åker bort över julen, därför ville jag få upp den nu.
Men det var väll självaste ....vad svårt det skulle vara då. Än har jag inte lyckats att få granen rak, och ljusen ska vi inte tala om. Jag har ingen slinga som är tillräckligt lång, så jag har försökt att sätta i två slingor, men ändå blir det konstigt. Imorgon blir det av att köpa ny belysning, även om det var min käre sambos uppgift, som han skulle gjort till idag....
image43

Kommentarer
Postat av: Kicki i skogen

Hej
Ja dessa granbelysningar, alltid är de något ljus som inte ska fungera de brukar vara lika här varje år haha.Ja vad du har varit runt på julbord, vi var iväg i kväll till Vandrarhemmet och de var så mysigt och gott.Ha de nu bra och hoppas att de ordnar sig med granen. GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
KRAM KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback