.julklappar, mat och bandy.

Är precis hemkommen från julresan. Här ser för bedrövligt ut med kassar och väskor i halva lägenheten, men det är lite skönt att vara hemma igen. Det blir ju bara några dagar i och för sig för sedan ska vi tillbaka till Mariestadstrakterna och fira nyår.

Vi startade resan med en blixtvisit i dalarna, där hann jag inte med mycket mer än att klä granen med lillebror A. Haha! Det var inte den snyggaste granen i byn direkt, men det var roligt. Jag undrar vad pappa tänkte på när han tog hem den för snyggare gran har jag sett, men att klä den var inte heller så lätt då det knappt fanns något att jobba med. Mycket var trasigt och dant, och med en treåring runt benen så blev det som det blev.... men det var kul!

Lillebror var nöjd med julklappen han fick av mig. Bilen Blixten McQueen. Han fick den på lördagen och släppte den knappt ur sikte en sekund. Så härligt att se! Han kallade den för stickers, och pratade inte om nått annat resten av kvällen... det var guld värt!

För övrigt har julen varit trevlig med mycket mat och fina klappar.... men det var bara i dalarna som man fick se lite snö.

Idag har jag varit på bandy för första gången i hela mitt liv. Otterbäcken hade hemmamatch mot Lidköping. Resultatet var väl inte det bästa, Otterbäcken förlorade. Jag frös om fötterna mot slutet men annars var det kul.
image58

Nu ska jag ägna mig åt mina fina julklappar och kanske packa upp lite. Imorgon är vi båda lediga så imorgon finns INGA måsten.

Kommentarer
Postat av: Erika

Snö? Var var du?? Javisst ja, i skogen...hihihi...

2007-12-30 @ 13:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback