.kåldolmar.

Det är inte varje dag man käkar kåldolmar, och jag har inte gjort det på riktigt länge... men idag ska det bli kåldolmar till middag här. Kåldolmar är en sån där mat som kan ses som lite svår,  antingen gillar man det eller så avskyr man det. Som ni kanske listat ut så gillar jag det. Jag är dock inte så duktig att jag gör dem helt själv, utan kör halvfabrikat. Sist jag åt det så var det helt ok, men det gäller ju att lyckas också. Jag har maten på spisen nu men jag är rädd att jag gällde på för mycket buljong. Det lär väl visa sig... haha...
image23

Måste gå på extrastämman i bostadsrättsföreningen idag, egentligen är det min kära sambos tur att gå men han har blivit sjuk. Jag har verkligen ingen lust att gå, men får väll göra det ändå. Man gör det ju för sin egen skull ändå...

För övrigt är det Prison Break ikväll.... Min heliga timme!
image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback