.lucia.

Natten går tunga fjät, runt gård och stuvar....

Ja ni vet hur det fortsätter. Idag är den dagen på året då jag sörjer att jag inte sjunger i kör längre. Framförallt saknar jag min ungdomskör och alla luciatåg vi gick... Men idag har jag sett på ett annat luciatåg på den skolan där jag gör min praktik och det var mycket vackert! TV var där så ikväll får man hålla span på ABC.
På bussen imorse lysnnade jag också på MixMegapols Äntligen Morgon med Adam och Gry.
Jag kan nog inte leva utan det. Jag har så roligt varenda morgon, och skrattar gott. De är såå härliga!
Imorse fick man höra lite från Grys sons luciatåg på dagis, och Bert Karlsson lussade för Adam och Anders. Störtskönt!
image38

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem gillar INTE Adam och Gry?
De förgyller ens dag varje dag.Lyssnar när jag åker till jobbet,Önskar nästan att jag hade längre väg att åka så att man hinner lyssna mer.Mamma

2007-12-14 @ 09:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback