.martha.

Nu ska jag bara skriva det här lilla inlägget sen ska jag skriva på min examination. Jag vill så gärna bli klar med examinationen innan jul, så jag kan få vara lite ledig utan att ha dåligt samvete. Jag tror inte att jag hinner bli helt klar, men jag borde få ihop grunden iallafall.
image40
Jag önskar att jag bodde granne med Martha Stewart. Då skulle jag lära mig alla hundra tusen olika husmorstips som hon kan, och hon skulle få hjälpa mig att laga mat, dekorera hemma och göra fantastiska blomsterarrangemang. Jag önkar att jag kunde allt det som hon är så bra på, och dessutom riktigt bra på.
image42

Kommentarer
Postat av: marie

FÄRDIG??? *phu* Jag mår så dåligt över att jag inte börjat, jo jag ahr skrivit inledning o syft AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!Denna examination kommer att gå åt h... no motivation... blä...
syns på tis. kram

Postat av: Grinchen Erika

Ja...och hur man ska satsa på aktier...så kan man hålla på med det medan hon pysslar ÅT en...

2007-12-17 @ 12:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback