.nagellack.

Jag fullkomligt älskar nagellack. Så är det bara!
Jag är särskillt förtjust i Mavalas lack. Kanske inte det bästa lacket som finns på marknaden, men fördelen är de små flaskorna som gör att man kan köpa två till priset av ett annars. Jag har ganska lätt för att tröttna på en färg annars, det behöver jag aldrig oroa mig för med Mavalas lack.  Idag ska jag fixa en ny färg hade jag tänkt.
image32

Imorgon ska jag först jobba men sen på eftermiddagen blir det att gå på julkonsert med kören Take a Note. Jag är medlem i kören och är egentligen andra sopran i kören, men på grund av mycket skolarbete och jobb är jag förtillfället ledig från kören, men det är ju ett måste att gå och se de konserter de har.
 image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback