.saffran.

Idag har jag varit i stan och klippt mig. Det var behövligt, jag har inte varit hos frissan sedan i augusti... Det känns bra.
Nu sitter jag och tar det lugnt en stund för sedan ska jag fixa mat och baka min saffranskaka som vi ska ha och äta imorgon när några av mina vänner kommer hit och firar in det ack så välförtjänta jullovet.
image46

Letade lite i stan idag efter nått nytt i klädväg, men tyckte inte det fanns nånting nånstans...
Hade ju sett en klänning på Lindex, men det var ju länge sedan så det är ju klart att den sedan länge var slut...


Kommentarer
Postat av: Anonym

C´mon Saffranskaka!!! Jag ser fram emot att smaka :)!!!Kram kram

Postat av: Carro

Smarrigt! Den där kakan har man ju hört talas om, den ser jag fram emot :P Ses i morgon! Kramisar

2007-12-17 @ 18:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback