.ajaj.

Inte nog med att jag gick å smackade tummen in i en kundvagn så att den nästan bröts, nu har jag dessutom blivit rejält förkyld. Något som jag verkligen inte har tid med! N fick åka till apoteket idag å köpa lite meducin till mig. Ipren till huvudvärken, men jag vettefan om det blev nått bättre för det och sen några andra tabletter som var mot tillfällig hosta och som var slemupplösande. De verkar funka ganska bra för imorse kunde jag knappt andas... Det kan jag knappt nu heller, för nu har det satt sig i näsan istället.... Kommer nog bli en jobbig natt, jag känner det på mig... Unviker den lite, fast jag är trött...Tur att jag har hemstudier imorgon, frågan är bara om jag hinner bli bättre till tisdagen?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback