.cementvägg.

Igår var jag iväg till Ica för den traditionella veckohandlingen. Det slutade i ett smärtsamt besök på Ica. Inte bara smärtsamt för att det kostade en massa pengar, utan denna veckan resulterade det även i fysisk smärta. När jag handlat klart skulle jag nämnligen ställa undan den fina shoppingvagnen jag använt mig av för att få plats för alla varorna. Kleggigt och äckligt som det var på backen kämpade jag för att bära min kassar och hålla i dem när jag skulle ställa in vagnen i det lilla vagnshuset. Å när jag stod där med kassar som tyngde ner hela armarna + att jag försökte hålla koll på min handväska, så blev det lite tungt. Så jag tog i för kung och fosterland för att kunna skjuta in vagnen med enbart en hand, det går ju alltid lite trögt... men inte denna gången. Den här gången hade det blivt nån vajsing med barnsistsen i vagnen innan min. Vilket resulterade i ett tvärstopp, ja jag lovar, det var som att köra in vagnen allt man pallar rakt in i en cementvägg. Satan! Vad ont det gjorde!!! Jag svor lite snabbt och rusade sen till bilen där jag lät tårarna rinna.
Det här var alltså igår kväll.... Jag har fortfarande ont i min tumme. I bilen var jag övertygad om att den var bruten, det var sån smärta... men jag kan böja på den, för jag kan böja på tummen. Men ont gör det!

Kommentarer
Postat av: E

Stackars liten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback