.I had the time of my life.

Jag kommer hem från jobbet å slår mig ner vid TV:n. Vad finns där att se... Ingenting förutom den där filmen Dirty Dancing... Å ärligt. Min första tanke var Nej, inte den där gamla sketna filmen nu igen...
Så jag har zappat lite och surfat lite,
men nog tusan slutade det med att jag satt och kollade på sista scenen.
Den världsberömda: Nobody puts Baby in a corner, och följs av avslutningsdansen. Den fantastiska. Å vips så sitter jag där å diggar som sjutton å känner hur jag älskar den där filmen.
Jag gillar alltså Dirty Dancing, fast lite i smyg... så säg det inte till nån....
Reser mig upp för att hämta ett glas vatten i köket och kommer på mig själv med att dansa fram som om jag vore världsmästare (eller åtminstone Sverigemästare) i dans.
Vilket ju är en total lögn. Haha...
Men, det säger nog en hel del om mig.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback