.körigt.

Just nu känns det som om jag tagit på mig för mycket med kören, men egentligen är det bara så att jag har haft lite otur... Denna veckan ska vi nämnligen träffas 3 ggr, och det är lite för mycket för mig som ska ha min första del examination på kursen nästa vecka. Jag har en del plugg att hinna med... Dessutom måste jag offra alla hjärtans dag för ett stämrep. Inte superkul. På lördag ska vi ha en heldag med kören. Men jag får tänka som så att det är bara en gång per termin, och jag hade lite otur denna gången bara... Ny som jag är vågar jag ju inte säga att jag inte kan heller av rädsla för att få "kicken".
Det är ju roligt iallafall, jag får bara plugga lite hårdare de andra dagarna.

Kommentarer
Postat av: E

Det går nog bra ska du se...

2007-02-13 @ 13:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback