.läsa.

Det är vad jag har spenderat hela dagen med. Läsa, läsa och läsa...
Men, det har inte varit jobbigt för det harvarit intressant läsning. Jag har också skrivit ett par läsloggar och känner mig mycket nöjd med mig själv... Ska nog ta och titta på de där frågorna vi fått som underlag till framtida examination senare....
För övrigt är det rätt ok.
Träningsvärk i armarna. N masserade mina armar lite igår, det var smärta det!! Kom ett par tårar...
Ska ju jobba idag också. Hade tänkt att jag skulle träna innan jobbet idag, men insåg att träningsvärken sätter sina hinder och att jag inte riktigt har tid med det... Alla mina böcker som ligger här på hög läser sig inte själva tyvärr....

Kommentarer
Postat av: Snuttepluttan ;)

Har inte hunnit träna på över en vecka *snyft* Skulle dock inte klaga om lärarna kunde ge fan i att vänta till dagen innan med att ge oss våra uppgifter...

Trevlig helg! ;)

2007-02-02 @ 15:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback