.maratondag.

Igår hade jag en riktig maratondag å är fortfarande trött! Gick läne i skolan sedan vidare på körövning och var hemma vid 22 tiden...Phu... Missade ju så klart de desperata fruarna på TV... Ska nog spana in när reprisen är. Idag har varit en seg dag i skolan. Lite kul, men också uttjatande... Tycker ibland att saker blir större än vad de behöver vara... då får jag sån prestationsångest... Imorgon ska jag jobba och det är INGET jag ser fram emot. Kollade mitt schema idag och insåg att jag börjar 05.30 imorgon. Det är hysteriskt tidigt och jag har inte ens vågat kolla när jag måste gå upp imorgon... Det positiva är dock att jag ska klippa mig efter jobbet imorgon... Äntligen! Frågan är bara när jag ska hinna med alt skolarbete, i helgen lär det väll inte bli så mycket eftersom N s bror fyller 30. *suckar* Det känns som om jag aldrig hinner ikapp det jag hamnade efter när jag var sjuk.... *suckar ännu mer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback