.tisdagar.

Det är inte tisdag idag, det är torsdag men,
jag har kommit fram till att jag numer älskar tisdagar, dvs övningsdag med kören.
Jag hade så otroligt roligt i tisdags och väntar med spänning på nästa!! Jag har min plats i kören "på prov" vid tre tillfällen. Efter det har man en avstämning för att bestämma om det är rätt eller fel.... Jag hoppas att de tycker att jag är lika rätt för kören som jag vill vara. Jag har saknat kör något enormt mycket, och är såååå glad att jag fått den här chansen. Idag har jag övat hemma på egen hand lite grann... Har inte så mycket noter ännu, men jobbar på efter bästa förmåga.
Jobbet ringde idag också, oftast när de ringer så kan inte jag... men denna gången kunde jag faktiskt säga att jag kan. Så imorgon ska jag jobba mellan 15-21. Ska bli lite roligt... framförallt behöver jag pengarna...
Försöker få tag på H för att höra om hon har tid att träna och eventuellt luncha imorgon innan jag ska jobba. Men.... hon svarar inte hemma och mobilen är av... så jag får helt enkelt vänta å se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback