.avslut.

Det är så skönt. Idag har jag haft mitt kursavslut..... Äntligen är jag fri från kulturanalyser!!
Vår redovisning gick bra, trots att vi hade sista tiden....
Jag bakade en saffranskaka igår som jag bjöd på, jag hade bakat den till gruppen, men den räckte till alla... Kul, det var många som sa att de gillade den.

Tyvärr kom jag inte med i kören som jag sökte till. De tyckte att jag passade bättre som andra sopran, och det har de så rätt i.... dessvärre hade de ingen plats ledig i den stämman. Hade det funnits en plats där hade jag kommit med.... Lite så där sötsurt känns det måste jag säga.... Men det är bara att leta vidare, eller gå med i någon annan kör så länge typ.... Vi får se....

Ikväll ska jag å N gå på bio. Urmysigt! Det blir inte så ofta tyvärr..... Jag kommer inte ihåg vad vi ska se, det är N som bjuder så han har bestämmt. Det blir säkert bra.... Om inte annat är det kul att komma iväg å göra nått tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback