.häxan.

Jag har precis varit med om det fräckaste någonsin!
Gå aldrig med i kommunals förbund och akassa, det säger jag bara. De behandlar en värre än skit.
Idag hade jag ett ärende till dem, som jag var tvungen att ringa in, och detta på grund av att de tydligen inte ens vet sina rutiner. När jag efter typ 100 omkopplingar och 99 telefonköer kommer jag äntligen fram. Jag börjar då berätta bakgrunden till mitt ärende, så att hon ska förstå vad jag vill och varför jag ringer. Jag hinner knappt börja berätta förrän häxan börjar skrika åt mig att Vad fan vill du egentligen? Jag försöker förklara, men hon fortsätter bara att skrika åt mig att jag ska komma till sak. När jag försöker det så avbryter hon mig konstant och är hela tiden otrevlig... Jag ber då om att få prata med någon annan,och hon skriker åt mig att det inte går för att de sitter på nån jävla slinga. Då sa jag faktiskt att då frå du väll lägga på då så att jag får ringa upp igen så jag får prata med någon annan....
Resultatet? Ny telefonkö så klart, å samma jävla häxa som svarar!
Den här gången fick jag iallafall berätta varför jag ringde innan hon började skrika.
Vilken ragata! Hon borde skaffa en blogg och häva ur sig sina aggressioner över folk istället för att ta ut dem över mig som försöker få klarhet i vad som händer....
Häxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback