.inlämning.

Idag ska jag lämna in mitt examinationsarbete på kursen Kulturanalyser i partnerområde.
Jag är ganska nöjd med texten, men min lärare är helt oberäknelig så jag har ingen aning om hur det kan tänkas sluta, men jag hoppas givetvis att min text blir godkänd. Men jag är nervös. Näste vecka börjar jag på nästa kurs, Pedagogiskt arbete med yngre barn. Det ska blir kul, men det vore jobbigt om man får en rest man ska fixa samtidigt som man ska börja med det nya. Idag måste jag använda en del tid till att fundera på mitt bidrag till gruppredovisningen på fredag. Jag har inte hunnit ägna en tanke åt den ännu.
Det är mycket nu, och det lär ju inte bli mindre igen.... *suckar*

I lördags var vi hos familjen R på middag. Det var såå trevligt. Jag är så glad att jag har dem!! De betyder så mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback