.måste vända.

Jag känner mig som om jag är tröttast i världen just nu, och det är skitjobbigt.
Jag skulle kunna somna när som helst här.... Men jag måste försöka vända tillbaka dygnet. Jag måste.
På fredag ska jag jobba i Djursan vilket betyder att jag måste gå upp 05.45 och om jag inte börjar vända tillbaka dygnet nu så kommer det bli alldeles förjävligt jobbigt på fredag,
och nästa vecka när skolan börjar igen.
Idag ska jag också jobba, inne i stan. Men jag ska jobba samma tid som igår. 16.00 till 20.00.
Ganska jobbigt pass, men ändå rätt schysst. Stå i kassan när de andra är på lunch och för övrigt mest städa och plocka runt lite. Jag ska faktiskt jobba lite nu också är det tänkt. Men nu idag innan jobbet ska jag jobba med min examinationsuppgift. Det är därför jag sitter här vid datorn.... men känner mig fortfarande lite för trött för att orka tänka.... får nog ta tag i det där nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback