.nötskal.

Min N får skärpa sig nu.... haha... den här helgen har han verkligen lyckats...
Igår åkte han till Karlstad, å med sig råkade han få båda mobilladdarna... Vilket betyder att jag är utan mobil i helgen för min mobil är helt död! Jag har nu letat reda på min gamla och håller på att ladda upp den och hoppas att den funkar ännu. Ikväll kommer det ju några tjejer hit, varav flera aldrig har varit här förut och det kan ju tänkas att de ehöver hjälp att hitta...
Men inte nog med det, med sig fick han också både den öppnade tandkrämen och den helt nya. Vilket lämnade mig utan... Utan att tänka sig för....
Igår kväll fick jag nöja mig med att borsta tänderna med vatten, men idag har jag varit och köpt en ny igen...
Ikväll kommer även E och K. Det ska bli urkul!
Det har jag väntat länge på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback