.nya tag.

Idag har jag haft handledning med min lärare inför inlämningen av examinationen. Det har ju varit kortslutning ett tag, men nu tror jag att jag ska kunna ta mig vidare...en bit iallafall.
Fasktum är att jag ska försöka ta tag i det nu. Det är mycket som ska hinnas med nu den här veckan och nästa.
Till helgen ska vi till familjen R på middag. Det ska bli så roligt. Jag saknar dem jättemycket! Tänk att i 1,5 år bodde jag och arbetade jag där... Tiden gick så fort. Det sa bara Svisch!
Nu är det också mer än 1,5 år sedan jag flyttade därifrån. En hemskt jobbig dag, men det har ju gått bra.
Jag har familjen R att tacka för mycket i mitt liv. Tack vare dem så blev det där körkortet äntligen av, jag läste ett par kurser på komvux och fick fantastiskt mycket hjälp, dessutom tror jag faktiskt att det var de som fick mig att inse vikten av att läsa på högskola. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback