.på väg.

Jag är på väg till jobbet. Inte riktigt än, men snart....
Har inte alls nån lust, men det ger vällnån krona mer att leva för så det är nog värt det. Fick en så konstig tid bara. Idag och imorgon ska jag jobba mellan 16-20. Kass tid och lite timmar men jag ska inte gnälla... det är bättre än inget alls. Och, när jag väl är på plats så brukar jag tycka att det är roligt.
Idag har jag inte gjort så mycket... varit ganska lat idag med. Var i och fr sig ute och sprang en runda innan frukost imorse. Det var duktigt! *klappar mig själv på axeln*
Vi har varit till BRL idag också, kollat vad det kostar att fixa en Ipod att ha i bilen. Det var dyrare än vi trott så vi får se hur det blir med den saken...

Nu ska jag göra mig i ordning och röra mig mot bussen å åka in till stan... till jobbet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback