.renovering.

Innan jul fick vi nya grannar.
 De skulle totalrenovera sin lägenhet, det har vi märkt. Det har fungerat ganska bra ändå, då de varit duktiga på att hålla vissa tider och så där.... Vi hade före jul bara ett par olyckor med avloppsvatten ner i vår vita soffa. Tur för de nya grannarna att vi hade beställt en ny soffa bara ett par dagar innan det hände och att vi fortfarande väntade på leveransen...
Jag trodde att de skulle vara klara med sin renovering till jul när de flyttade in. Jag hade fel!
Varenda dag har det hammrats och sågats å gud vete allt.... Det börjar bli lite tröttsamt nu... särskillt som vi har haft renovering på fasaden från maj till september också.... Med andra ord så har man bott i nån slags byggarbetsplats i snart ett år, och nu känner jag att det börjar bli tröttsamt....
Samtidigt tycker jag att det är bra att de renoverar å har sig...
De skulle kunna få komma hit sen å fixa lite i mitt kök....Inte för att det är några fel på mitt kök, men det skulle kunna få vara lite större....

Nu ska jag fixa iordning mig, läsa lite i kurslitteraturen... Har en bok som helst ska vara läst till idag.... Jag har nästan kommit igenom halva... Kommer nog inte hinna hela innan 13.00 men tillräckligt långt tror jag nog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback