.rimbo.

Helgen har varit kul. Var hos min kusin M i Rimbo. Rimbo ligger enligt mig i världens ände typ, men jag börjar ändra mig. Hade riktigt kul faktiskt... Hade svårt att somna efter festen bara... Låg vaken till 06.30 då jag äntligen somnade, men blev väckt igen vid 09.30.... Halvsov i soffan en halvtimme till.... Sen var det upp å hoppa.... Däckade här hemma i soffan igår när jag kom hem... Var riktigt nära att somna på pendeltåget på väg hem.... ojojoj.... riktigt nära.... Jobbigt det hade varit att vakna upp i huddinge eller nått istället för älvsjö....
eller ännu värre, vakna upp i Södertälje.... Fy, vill inte ens tänka på det....
Hade lite jobbigt att komma upp imorse med.... Helt förstörd.... Helt knäckt... Är det fortfarande, knäckt alltså.
Måste gå å fixa till mig lite snart, ska åka till stan å luncha med min kompis L vi har inte setts på evigheter! Vi har haft fullt upp båda två på varsit håll....Men idag så hinner vi med en lunch, men imorgon åker hon till Miami igen... Å blir borta i två veckor tror jag... Undrar om hon hinner hem tills hon fyller år....Måste kolla upp det. Nej, nu måste jag dra... Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback