.trögstartad.

Jag hade jättesvårt att somna igår. Måste bero på all den onyttiga maten. Sylten gav mig en sådan sockerchok att jag var vaken mycket länge.... mycket länge. Som om jag inte redan hade ångest över de där våfflorna?? Det positiva i det hela är ändå att jag trots allt gått ner i vikt denna veckan. Jag som under veckan slitit som ett djur med 4 träningspass, vilket är mycket bra gjort för att vara mig.... De där våfflorna förstörde nog en del ändå, så viktnedgången denna veckan blev -1hg. Inte särskillt mycket, men bättre än inget...
Hur som helst så var det av denna anledningen extra trögt att gå upp idag... Riktigt trögstartad...

Nu måste jag dra mig till bokhandeln.Saknar en bok som jag måste läsa tills imorgon...

Kommentarer
Postat av: E

Partypooper! ;) Nej då, det är väl bra att någon kör hårt iaf...

2007-01-30 @ 14:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback