.yoga.

Igår var jag iväg på mitt favorityogapass.... Vad jag inte visste var att de gjort om det vanliga 75 minuterspasset till en fortsättningsklass. Lite svårare, lite mer komplicerat, men det gick. Min fina yogamatta som jag fick i julklapp fick följa med mig. Superbra! Hade ju M med mig som sällskap också.... Det var lite roligare så... Men mycket svårare nu när de gjort om passet. Idag är jag lite stel, kan man säga.. Men än så länge är det lite så där skönont. =)
Ska snart dra iväg till skolan. Sista rycket och sista chansen att få hjälp med mitt individuella arbete som skall lämnas in på måndag. Sen nästa vecka ska jag försöka koncentrera mig på att fixa ihop min del till grupparbetet. Sen är det faktiskt slut!! Med den här kursen, och jag kastas genast in i nästa....
Men det ska bli lite spännande och kul, för då är det nytt igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback