.nyvaken.

Jag blev ledig idag. Lika tur var väll det. Vi var till vaxholm igår och hälsade på familjen S. Vi hade jättertrevligt och klockan blev mycket. Vi var väll hemma igen runt 02 inatt. Jag har ju jobbat hela denna veckan och gått upp väldigt tidigt eftersom det är så långt att åka. Så idag har jag sovit ut. Vaknade ganska nyss. Halv ett på dagen. Jag kan knappt fatta att det är sant. Kommer inte ihåg när jag sov så här länge sist! Börjar gripas lite av panik nu för att hela dagen gått, men samtidigt känner jag att det var skönt att sova. Imorgon ska vi ju ut på partaj i Norrtälje också...

Oh shit! Nu börjar McGyver på TV. Hur coolt är inte det. Det måste jag ser på. Jag var så kär i han när jag var liten... Hahhahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback