.scotland yard och backpacker.

Jag tänkte precis säga att jag haft en härlig helg, men jag menar vecka... helgen är inte över ännu.
M & A har varit här i ett par dagar och vi har haft mycket roligt. Metallica var en av de roliga sakerna, tyvärr var det bara grabbarna som hade biljetter men jag och A hade trevligt på egen hand på strandbryggan och soapbar.
Igår var vi ute på äventyr hela dagen. Vi började med minigolf på värmdö nånstans, fortsatte med fika och lite strosa runt i Vaxholm. Det var kul och timmarna flögh iväg. På kvällen grillade vi och åt gott på altanen för att sedan spela backpacker i timmar. Scotland yard hade vi spelat så många gånger redan... =-)
Men idag åkte M & A hemmåt igen. På måndag börjar arbetet igen för de flesta av oss...

Jag ska själv jobba öppning på cafeet några dagar i veckan som kommer. Inget jag ser fram emot alls eftersom vi börjar jobba så sjukt tidigt! Men det ger lite slantar iallafall och de behövs mer än nånsin nu.
Köpte en liten liten present till min lillasyster idag. Hon ska döpas på söndag, inte imorgon utan nästa söndag. Dessvärre tror jag att jag måste byta det jag köpt, då det blev helt fel storlek. Vi får se vad som händer imorgon.

Det blev ett långt inlägg idag. Kanske borde vara så, med tanke på att jag inte uppdaterat på några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback