.dop.

Idag spenderade jag halva dagen på ett dop med efterföljande fika.
Det var ett väldigt fint dop där jag tillsammans med A från kören bidrog med en liten sång.
Vi blev bjudna på fikat efter vilket var väldigt trevligt. Först champange och sedan afternoon tea.
Väldigt trevlig tillställning och jag kände mig ursnygg i min nya gröna klänning!

Sprang förbi Åhlens idag också och köpte lite after sun. Dte lär behövas i sommar. Det behövs redan.
När N kom hem så insåg jag att det var inte bara jag som bränt mig. Han var också röd. Väldigt röd. Mest i ansiktet och det är värre än axlar. Sen kom några andra hit och hämtade sin packning som N hade tagit i sin bil. De hade också väldigt röda ansikten.. Skönt att man inte är ensam iallafall.

Imorgon ska det vårrusas. Eller rusas och rusas. Jag hade tänkt gå. Har varit lite dåligt med träning här den senaste tiden. Det har varit lite tid för det om man ska skylla på något, och det ska man ju. Försöka iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback