.hedrad.

Det händer mycket i mitt liv. Just nu är det så fullt upp att jag inte hinner med varken mina vänner eller mig själv. Det är tur att man har vänner som förstår när man har mycket... Anledningen till att jag tänker på det här nu är för att det tidigare idag dök upp ett sms från H. Jag hade nästa helt glömt bort att hon var kvar i stan över sommaren. Får lite dåligt samvete för alla mina andra vänner som man inte hinner med....

Det har också hänt så att jag blivit tillfrågad att bli tärna på R:s bröllop i augusti.
Så klart att jag sa ja! Vad roligt det ska bli. Jag känner mig otroligt hedrad.
Men.... Jag inser nu i skrivande stund att det kan sluta i katastrof.
Tre gånger tärna, aldrig brud.
Har du hört den förr? Jag har varit tärna två gånger tidigare i mitt liv. Jag ser det som ett hedersuppdrag!
Kommer jag nu själv aldrig bli brud? Det som jag i hemlighet längtar och drömmer om?
Jag hoppas och ber till Gud att så inte är fallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback