.röda axlar.

En heldag på skansen med sångeri. Det har varit fantastiskt roligt!
Kom nyss hem. Dte var skönt att kliva ur skorna. Var inte riktigt lika kul hur illa solbrännan tagit. Axlarna är värst.
Jag som varit så duktig idag och smörjt in mig, flera gånger. Det var tydligen inte tillräckligt.
Jag som ska ha klänning på mig imorgon och sjunga på dop. Hoppas det röda hinner lägga sig tills dess.  Annars får jag nog panikrädda mitt utseende med en schal. Lite konstigt bränd i ansiktet också, men inte alls lika mycket. Har haft solglasögon hela dan så över ögonen är jag nog lite blek. Men ögoninflammationen har inte gett sig helt, bara nästan och jag känner att jag varit lite mer ljuskänslig.
Nu ska jag hitta nått i kylskåpet att äta!

Kommentarer
Postat av: E

Välkommen till klubben! Cilo mobbade mig hela kvällen :(

2007-06-04 @ 16:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback