.blått plåster.

Idag skickade min kära syster mig några bilder på lilla F. Hon är så förbaskat söt, och jag är en mycket stolt moster.

För övrigt har dagen varit lite knasig. Gick upp tidigt för att plugga, var så stressad att jag glömde äta frukost, så nu har jag precis käkat lunch. Skar mig såklart på kniven när jag skulle öppna förpackningen som maten låg i.
Det gjorde ont!
Tycker minsann lite synd om mig... nu sitter jag här med ett blått plåster på handen.. Väldigt käckt!

Budgivningen på kära M:s s lägenhet verkar å bra.... har kommit igång idag. Ska bli spännande att se var det slutar.
Nu ska jag göra mig redo att åka till skolan för att få lite handledning i arbetet som skall lämnas in på fredag....




Kommentarer
Postat av: Erika

Du har blivit Utmanad. Se min blogg för mer detljer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback