.kul eller förnedring.

Ok ok ok... Jag erkänner! Det var jättekul på den där dansen som jag var på i fredags. Verkligen superkul! Förnedring... nja... det var många där som var lika dåliga som jag, men också många som var riktigt bra... Det var kul iallafall.... Om nån klok gammal tant, eller gubbe eller vem som helst egentligen vill ge mig en massa pengar någon dag så ska jag lägga dem på dansen. Men, just nu är det inte nån klok gammal tant, eller någon annan heller för den delen som valt att göra det.... så tills dess får jag nog stå ut med att titta på dans....

Idag har jag jobbat. Det har varit en ganska lugn dag på jobbet. Fick ju till och med gå hem i tid! Det händer inte särskillt ofta... tyvärr....

Vädret utanför är underbart! Nu är våren verkligen här!! Jag bara längtar efter att få ställa ut våra utemöbler, ta fram grillen och fixa till på altanen. Ska bli så roligt! Frågan är bara när man ska hinna med det? Till helgen är det körhelg och helgen därpå bär det av till dalarna. Äntligen får jag väll säga! Jag har längtat hem ett tag nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback