.Mr Bean.

På lördag (tror jag det är) har Mr Bean filmen premiär i Sverige. Ikväll ska jag gå på en förhandsvisning.
Allvarligt.... egentligen... hur kul är han?? Men man vet ju aldrig..... det kanske är riktigt kul?
Jag och L har nästan aldrig tid att ses längre så det blir kul att göra något ihop...
Idag kommer bli en halvstressig dag för att få ihop det...
Just nu frukost, Jag var visst uppe lite för länge igår och hade verkliga problem att ta mig upp ur sängen idag.
Sen ska här läsas ett par böcker som ska vara avverkade till imorgon och det viktigaste av allt är nästan att jag måste också åka och handla innan jag ska in till stan och Mr Bean. Kylskåpet och skåp och lådor ekar tomma. Jag behöver frukt!

tillbaka till frukostmackan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mat?? Var? Ge hit! Men du...hinner du hem till Grey's då?

2007-03-28 @ 17:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback