.online.

Våren har kommit! Idag har våren verkligen kommit! Här sitter jag på min altan utan jacka och det är riktigt behagligt. Så skönt! Är dödssugen på glass och inser att det är dags att rota fram solglasögonen nu. Om de fortfarande är nått att ha. 20kr kopior från Thailand håller nog inte för så mycket mer än en sommar. Jag är glad att de hållt ihop så pass länge....
Nu sitter jag på altanen och njuter av vårsolen och inser mer och mer det underbara med trådlöst bredband. Men är det kanske en fälla också? Det får tiden utvisa. Om ett tag ska jag pipa över till R men fram tills dess ska jag inte göra nånting. SItter här och tittar på  den otroligt skitiga altanen och tänker att den behöver skrubbas av innan man törs sätta sig på bänkarna, men det hinns inte med idag.
Förhoppningsvis håller väll styrelsen vad de lovat länge nu, att altaberba skall underhållas på vårstädningen. Men å andra sidan har vi inte fått nån information om någon vårstädning ännu.... Undrar om den ens blir av!
Nej, nu ska jag dyka ner i mitt korsord en stund och överväga om man ska ta en sväng förbi konsum och köpa en glass sen.... Är ruggigt glassugen nu....

Kommentarer
Postat av: E

tur att du fick din glass idag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback