.regn hos mig.

Jag hade en otroligt trevlig kväll igår med middag med nya grannar... Vaknar upp idag med riktigt gott humör, ända tills jag såg att det regnade... Jag vill inte ha regn! Jagvill ha vår och soliga dagar! Jag vill, vill, vill....

om drygt en timme ska min granne ha visning på sin lägenhet... Pirrigt....
Jag är ledsen över att hon ska flytta, samtidigt som jag är nyfiken på vad det är för ny/nya grannar man kan tänkas få.... blir nog att tjuvglutta lite i fönstrena senare... hihi...

Har återigen kört fast i mitt arbete..... skall lämnas in på fredag och nu sitter jag fast igen... Det lossnade ju häromdagen å gick så himlans bra... nu känns det inte alls bra längre...
Få se hur det löser sig... och jag pratade om att maila varandra våra arbeten för att få lite ny input...
Hoppas bara att det ger henne något också, men hon hade haft ett bra seminarie i veckan så man kan ju hoppas att hon fattat det hela bättre än mig så jag får lite hjälp på traven, men samtidigt vill jag kunna hjälpa henne också...

Känner ett enormt godissug idag... vet inte varifrån det kommer (men förmodligen nånstans i min hjärna)...
Farligt är det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback