.suck.

Igår blev jag bloggutmanad och skrev om min hemliga förälskelse i McGyver.
Idag började jag fundera på just ordet utmaning. Insåg då att min egen utmaning med mig själv, inte alls går särskillt bra.... Jag kämpar, men med skolarbetet hängande över en så går det lite i vågor...Tyvärr! Träningen går i vågor alltså, vågen däremot står helt still... Börjar tro att någon limmat fast pilen på ett visst ställe... nej men vänta nu, jag har ju en digital våg.... Inget att skylla på med andra ord!

Idag tar jag  mig återigen lite i kragen. Om ca 20 min bär det av till gymmet. Idag ska jag gå på ett danspass...
Vi får väll se hur det slutar. På fredag ska jag med R och prova på orientalisk dans också. Det ska verkligen bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till verkligheten ;)

2007-03-21 @ 11:30:25
Postat av: E

jag tycker att du är duktig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback