.utmanad.

Jag har blivit utmanad av Erika!

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa utmanarens egna blogg för mer information.

1. När jag var liten så var jag kär i McGyver... när jag tänker på det nu känns det helt bisarrt men uppenbarligen var det något med den där tuggummituggande scouten som kändes tilltalande då... hahaha

2. Jag köpte en gång ett par assnygga stövlar för många hundratals kronor för att sedan i princip lämna dem att dö i garderoben... (alternativet är alltså att jag dör om jag tar på mig dem... smärta!)

3. Jag har allt som oftast prestationsångest över något, det kan vara vad som helst, då jag ställer otroligt höga krav på mig själv...

4. Jag har ett släktträd som verkar förvirrande för alla de som inte är med i det....

5. Jag önskar att ullstrumpor kunde vara lite sexigare....

6. Jag gillar att skruva ihop IKEA möbler. Finns inget annat som ger en så behaglig känsla i kroppen.

Nu kommer vi till det svåra... Jag ska hitta 6 personer att utmana.
Jag utmanar Emily, Fia, Elkins, Karin med K, Zaara och Kajsa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du med..igen;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback