.utvecklingspsykologi.

Ok, jag erkänner. Jag tycker det är sååå intressant att läsa om utvecklingspsykologier. I och med att jag sa det ut i det öppna är jag nu säkert stämplad som en nörd. Men va tusan, det bjuder jag på. Jag tycker det är roligt att läsa om utveckligspsykologier, så är det bara.
Det som däremot bär mig emot, är att analysera dem in i händelser jag själv varit med om eller läst om.
Där kom det ack så tråkiga in i bilden. Nästa vecka ska jag lämna in ett arbete om det. Det är heller inte bara en "gubbe" man ska ta teorin ifrån och analysera in i sin egen händelse, utan det är flera vilket gör det hela mycket mer komplicerat. Men så är det.

Ikväll är det kör igen. Jag tror att vi äntligen ska börja titta på lite saker till B&B konserten.

Så där, nu var min andningspaus från Eriksson, Freud och Piaget slut.....
jag måste återvända till mina "gubbar".... hahahaha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback